سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه پیام نور ماهدشت
این وبلاگ در نظر دارد مطالب دانشگاههای پیام نور و نواقص موجود در دانشگاههای پیام نور را مطرح کند
آخرین مطالب

مشکلات دانشگاه پیام نور کازرون و بخش نودان بررسی شد

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از بخش‌ های مختلف دانشگاه پیام نور کازرون و بخش نودان این شهرستان بازدید و مشکلات این واحدهای آموزشی را بررسی کرد.به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، علیرضا موغلی با حضور در یکی از کلاس های درس، به صورت مستقیم با دانشجویان دیدار کرد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

شیراز-رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از بخش‌ های مختلف دانشگاه پیام نور کازرون و بخش نودان این شهرستان بازدید و مشکلات این واحدهای آموزشی را بررسی کرد.   

به گزارش ایرنا علیرضا موغلی با حضور در یکی از کلاس های درس، به صورت مستقیم با دانشجویان دیدار کرد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در این بازدید در بین دانشجویان اظهار داشت: امیدوارم مشکل کمبود فضای آموزشی با افتتاح فاز دو این مرکز در مهرماه حل شود.
موغلی از افزایش پهنای باند دیتای این مرکز از 256 کیلو بایت به 512 کیلو بایت در آینده خبر داد و افزود: مشکل حصارکشی دانشگاه هم بزودی حل خواهد شد.
وی در بازدید از کتابخانه این مرکز، مبلغ پنج میلیون تومان برای خرید کتاب و تهیه منابع، به کتابخانه دانشگاه اختصاص داد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس بر شروع عملیات حصارکشی دانشگاه در اسرع وقت تاکید کرد و ادامه داد: بزودی عملیات حصارکشی و سردر این مرکز، طبق مصوبه استانداری به مناقصه گذاشته خواهد شد.
موغلی راهکارهای لازم را در خصوص حل مشکلات دانشگاه از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان جدید و قدیم، کتابخانه و سالن اجتماعات به رئیس مرکز ارائه کرد و قول مساعدت مالی داد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس همچنین ضمن بازدید از مراحل ساخت و ساز دانشگاه پیام نور واحد نودان کازرون خواستار تسریع در عملیات اجرایی این واحد دانشگاهی شد.
کلنگ این واحد دانشگاهی در فروردین ماه88 به زمین زده شد که با زیر بنای یک هزار و 500متر مربع در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع ساخته خواهد شد و تا کنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
دانشجویان واحد دانشگاهی پیام نور در نودان در رشته های حقوق، مدیریت بازرگانی و علوم اجتماعی مشغول به تحصیل هستند.  


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 91/9/13 ] [ 4:10 عصر ] [ دانشگاه پیام نور ماهدشت ]

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و مشکل پرداخت شهریه

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: در حال حاضر حدود یک، پنجم کل دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم مشکل عدم پرداخت شهریه دارند.


حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه زمان برگزاری امتحانات برخی از دانشجویان با مشکلات بدهی شهریه مواجه هستند، گفت: با پیشنهاد و تصویب هیئت امنا قرار است از درآمد اختصاصی سال91 این دانشگاه 1.5 درصد به صندوق وام دانشجویی دانشگاه پیام‌نور اختصاص یابد.

به گفته وی براساس تصویب هیئت امنای دانشگاه پیام‌نور قرار است از درآمد اختصاصی این دانشگاه در سال جاری نیز 1.5 درصد به اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه نیز اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه در مجموع یک، پنجم کل دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم با مشکل شهریه مواجه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به پایین بودن رقم‌های بدهی دانشجویان، دانشگاه با اختصاص 1.5درصد درآمد اختصاصی خود در سال جاری می‌تواند مشکلات دانشجویان را برطرف کند.




[ یادداشت ثابت - یکشنبه 91/9/13 ] [ 4:9 عصر ] [ دانشگاه پیام نور ماهدشت ]

بررسی مشکلات دانشگاه پیام نور پاوه
پاوه ــ با هماهنگی های انجام گرفته و به پیشنهاد برخی از استادان و فرهنگیان شهر جلسه ای با محوریت مشکلات دانشگاه پیام نور پاوه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار کُردپرس، یکی از حاضرین با دسته بندی کاستی ها و مشکلات دانشگاه پیام نور پاوه در زمینه عدم بکارگیری اساتید بومی خواستار توجه و رسیدگی صریح فرماندار در این زمینه شد.
در ابتدای این جلسه، با اشاره به روند سیستماتیک حذف اساتید بومی به پنج شیوه مدیریت این دانشگاه اشاره شد:
1. بستر سازی به منظور جذب اساتید غیر بومی و هیئت علمی از شهرها و حتی استان های همجوار.
2. ارائه اغلب دروس آموزشی به اساتیدی که در سایر ارگان ها اشتغال رسمی دارند.
3. ارائه دروس به پرسنل دانشگاه پیام نور پاوه در حالی که حتی برخی مدرک تحصیلی شان بالاتر از لیسانس نبوده است.
4. فراهم کردن تسهیلات برای آموزش طیف های مختلف مردم.
5. ارائه چندین عنوان درسی به یک نفر و عدم تقسیم دروس به افراد واجد شرایط.
حاضرین با بیان مشکلات عدیده افراد تحصیلکرده شهرستان، خواستار توجه جدی مسئولان به این مشکلات شده و اقدامات انجام شده توسط مدیریت دانشگاه پیام نور در حذف سیستماتیک مدرسان بومی را از موجبات  مهاجرت افراد تحصیل کرده و خالی شدن عرصه فرهنگی، آموزشی و غیره این افراد دانستند.
همچنین در این جلسه اعلام شد، با توجه به پیگیری بعضی افراد در سایر واحدهای دانشگاهی در سطح استان، عدم ارائه درس توسط دانشگاه پیام نور واحد پاوه، موجبات ایجاد برخی شبهات در خصوص صلاحیت علمی و عمومی این افراد در این واحدها شده است.
حسین خدرویسی فرماندار پاوه با بیان برخی دیدگاه ها و استقبال از وجود چنین جلساتی، قول پیگیری در این زمینه را داد.
لازم به ذکر است ماموستا قادر قادری امام جمعه پاوه نیز با حضور در جلسه خواهان رسیدگی به این مسئله شد.
حاضرین هم با استقبال از این پیشنهاد خواستار برگزاری جلسه ای مشترک با حضور ریاست دانشگاه پیام نور شدند.
گفتنی است در این جلسه همچنین مشکلات عمده شهرستان و شهر پاوه مورد بحث قرار گرفت که حاضرین یکی از عوامل کاستی ها و مشکلات موجود را عدم جذب افراد تحصیل کرده در نهادهای شهری دانستند. جمع حاضر که متشکل از 6 نفر تحصیل کرده بود به نمایندگی از بیش از 50 نفر از تحصیل کرده های شهر و به پیشنهاد فرماندار در محل فرمانداری حاضر شده بودند.
در پایان جمع حاضر از فرماندار درخواست نمودند با توجه به زمزمه های راه اندازی شعبه دانشگاه رازی در پاوه، جهت جذب اساتید این دانشکده، از نیروهای تحصیلکرده بومی استفاده


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 91/9/13 ] [ 3:40 عصر ] [ دانشگاه پیام نور ماهدشت ]
<      1   2   3   4      
درباره وبلاگ

اینجانب دانشگاه پیام نور واحد ماهدشت کرج و اومدم کم و کاستی این دانشگاه و فعالیتهایش رو به شما بگم
برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب
امکانات وب

امارگیر حرفه ای سایت

سایت خدماتی نایت اسکین - امارگیر سایت



نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ی آشنایی شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما